Česko a Slovensko má první e-commerce osobnost

Historicky prvním výhercem nové ankety EXEC E-commerce osobnost se stal Tomáš Braverman reprezentující Heureka Group. Z kandidátů nominovaných širokou veřejností vybírala výherce odborná porota, která si předsevzala najít a ocenit nejvýraznější osobnosti, jež jsou vzorem pro celou československou e-commerce. Vyhlášení vítězů proběhlo na galavečeru EXEC Edge, který hostil zástupce největších českých a slovenských e-shopů.

Segment e-commerce tvoří v současnosti jeden z pilířů české i světové ekonomiky. Aktuálně působí v České republice více než padesát tisíc e-shopů a onlinu začali věnovat větší pozornost i do té doby „klasičtí“ kamenní prodejci. O to těžší bylo pro odbornou porotu z téměř 80 nominovaných zvolit trojici těch nejúspěšnějších.

První místo: Tomáš Braverman – Heureka Group

Historicky první EXEC e-commerce osobností Česka a Slovenska se stal Tomáš Braverman, který již 10 let řídí největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu. Pod jeho vedením se společnost rozrostla do 9 zemí, ve kterých pomáhá s výběrem a nákupem produktů. Sám kultivuje e-commerce trh sdílením dat, know-how i svými podcasty s významnými hosty.

Druhé místo: Zbyněk Kocián – Notino

Druhou EXEC e-commerce osobností je Zbyněk Kocián, pod jehož vedením společnost Notino zásadně roste, a to i teď v době poklesu trhu. Tato společnost je považována za významného hráče snad v každé zemi Evropy a i přes svou velikost dokáže velmi rychle inovovat.

Třetí místo: Václav Staněk – Vasky

Třetí místo v anketě EXEC osobnost roku získal Václav Staněk, který začal podnikat již při studiích. Dokázal vybudovat firmu ve vysoce konkurenčním prostředí. U svých produktů si potrpí na kvalitu a dlouhou životnost. Nebojí se výzev a svým příběhem inspiruje mladé k podnikání.